zondag 26 augustus 2012

Trein-Soap

Rechtsvoor me een jengeldende Limburgse vrouw met eveneens twee jengelende kinderen, voor me een dude wiens telefoon elke vijf minuten afgaat en welke op een dusdanig volume spreekt dat hij geen telefoon behoeft en, last but not least, rechts van me een stel dat elkaar zit op te neuken.

De telefoon gaat - meneer geeft aan "niet meer terug te komen" en "het is over en uit met jou". French kissing slaat toe naast me. Een kind van 9 (Priscilla) dreint dat ze een koekje wil, zusje Janice (1,5) begint maar weer eens te huilen. De handjes van de dude naast me verdwijnen onder het shirt van zijn meisje terwijl het gesmak aanhoud. De telefoonmeneer heeft pech en wordt niet door z'n mattie opgehaald op het station. Het koppel naast me eet elkaar op. Moeder gilt dat "Cilla" haar jas NU moet aantrekken. Het hoofd van het meisje verwijnt bijna in zijn geheel in diens ega's mond, terwijl zijn handen praktisch verdwijnen in haar broek. Moeder vertelt aan iedereen die horen wil hoe overdreven hygienisch ze met haar kinderen is.

"Station Roermond, station Roermond"

Niets is zo heerlijk als een verse trein-soap na al bijna anderhalf uur vertraging. Wat moet met de auto reizen toch ontzettend snel gaan, maar voornamelijk saai zijn.

1 opmerking:

  1. Germ arm Roosje ;) wel een mooie foto aan overgehouden ^^

    Rory

    BeantwoordenVerwijderen