zaterdag 5 januari 2013

What is happening here?

Wanneer mag je jezelf "fan" noemen, en wanneer mag je jezelf als "de grootste fan" betitelen? Moet je daarvoor je huis vol relics hebben staan, gadgets van het betreffende onderwerp, of is kennis genoeg? Is één keer naar een concert / voorstelling voldoende of ben je pas een echte fan als je deze met grote regelmaat bezoekt? Moet je jezelf iedere vrije minuut steken in toepasselijke kledij welke betrekking heeft op het lijdend voorwerp? Ik noem mijzelf geen fan, en al helemaal niet "de grootste". Ik loop dan ook niet in mijn vrije tijd met puntoortjes en harige voeten door het huis te banjeren. Ook ben ik maar één keer naar de film geweest. En toch... Stiekem zou ik een bezoek naar Nieuw Zeeland heel erg kunnen waarderen....

Maar ik vind het wél leuk. Gewoon, omdat het kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten