dinsdag 22 april 2014

Lekker weertje koekepeertje!


Voel je het? Die lentezon, op je huid? Tegelijk voel ik ook de hooikoorts weer mega op komen zetten, maar dat mag de pret niet drukken. Het is lente en het wordt weer zomer! We hebben er een vreemde, niet echt koude winter op zitten, maart toch heb ik behoefte aan de zon. En ik ben en blijf een materialistische vrouw, want als ik aan de zon denk, dan krijg ik meteen de behoefte (noodzaak!) om mijn garderobe te updaten.

Een internet shop "moment" (lees, daar krijg ik mijn middag mee om), leverde gigantisch veel leuke resultaten op. Oh heerlijk, en wat zou het fijn zijn als ik van Zalando / Wehkamp mijn digitale winkelwagentje mocht vullen, op hun kosten. 


De jurkjes hebben mijn top 4 gehaald. Vooral de bovenste twee zijn geweldig. Ik hou van de kleuren, het beetje "Aztek" achtige. Linksonder is lekker retro en ernaast een jurkje voor "iets minder weer", want ik woon wel in ons Nederlandje. Alle jurkjes heb ik trouwens gevonden bij Wehkamp.

Via bol.com kwam ik terecht bij de afdeling nagellakjes van Essie. Ah Essie, wat doe je me aan! Volgend jaar mag bol.com mij, als ultra trouwe klant, best wel iets meer korting kado geven dan €2,50. 


Hoe geweldig en zomers zijn deze kleurtjes? De bovenste kleuren komen uit de oude collectie. Deze lente wordt er veel met pastel gedaan, maar dat vind ik persoonlijk vooral mooi bij een donker / getint huidje. Hoewel het wel je huid bruiner doet lijken! Maar ik ga dus liever voor lekker fel! 

Ik kon het niet laten om mijn vondsten leuk te combineren en kwam uit op onderstaande look. Mijn ultieme 2014-zomer-look. Ook al kan ik niet op (slee)hakken lopen, maar dan wissel ik gewoon staan met zitten af. Lopen wordt sowieso overgewaardeerd.


Wie maakt er een donatie? 

1 opmerking: