woensdag 28 mei 2014

Geheime liefdes (deel I): voeringen

Ik beken: ik kan werkelijk lyrisch worden van een mooie voering. De keuze van een tas valt of staat bij mij dan ook meestal op de binnenkant. De buitenkant vind ik dan al mooi, maar als de voering niet mooi is dan laat ik de tas ook vaak staan. Tijdens een middagje online tassen shoppen kwam ik de volgende pareltjes tegen.
Anna Field - Handtas
Dit vind ik prachtig! Zo ontzettend lief. Het staat ook netjes afgewerkt. 
Anna Field - Handtas
Iets rustiger qua print, maar nog steeds een klein feestje wanneer je je tas open ritst. Het is ook zo stom: bijna niemand ziet de voering van je tas, behalve jijzelf. En toch, een mooie voering...
Even & Odd - Handtas
Misschien begin je al een beetje een patroon te zien... 
Even & Odd - Handtas
... Ik hou van millefleurs! Dit zijn dan ook de stofjes die mij aantrekken in de stoffenwinkel. Maar het hoeven niet alleen maar bloemetjes te zijn..
Bear Design - Laptoptas
Deze vind ik ook prachtig! De gestreepte voering past ook echt bij deze tas en oogt wat zakelijker. Een dergelijke tas heb ik dan ook als "werktas".
Merk onbekend - Handtas
Deze tas herken je misschien al van een eerdere blog. Ook wéér bloemen, maar wel heel rustig. Ik vind het erg mooi als een voering echt bij de tas past. Bij veel designer tassen mis ik dit: dan vind ik een voering met honderd keer het merkje op terug. En daar heb ik helemaal niets mee!

Hetzelfde heb ik trouwens bij de voering van jassen en colberts. Hierbij is het alleen niet doorslaggevend voor me - wat ik bij tassen dan weer wel heb.

Heb jij ook vreemde "liefdes", dingen waar je helemaal gek op bent?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen