dinsdag 27 mei 2014

Idee: game of thrones nagellak


Soms heb ik ineens idee in mijn hoofd. Dat bedenk ik mij ineens hoe onwijs het zou zijn wanneer een bepaald artikel of een soort product zou bestaan. Nu ben ik veel te lui om hier iets mee te doen (i.e., ontwikkelen en/of patentje aanvragen), behalve het te delen. En aangezien er deze week geen nieuwe aflevering Game of Thrones op de buis verschijnt een vervanging om toch aan de verslaving toe te geven. Enjoy!

De beste idee├źn komen altijd 's nachts en ik heb mij vannacht bedacht dat een game of thrones themed nagellak collectie wel heel leuk zou zijn. Geen moeilijke nailart, maar lekker snel lakken dus.


Mother Of Dragons - A-England Dragon



Winter Is Coming - Sally Hansen Sugar Coat

Lannisters Always Pay Their Debt - Essie Good as Gold



Joining The Night's Watch - NYX showgirl



Red Wedding - Chanel Rouge Noir


The Eyrie Skies - Miss Sporty Clubbing Colours 456


Nothing Beats Valyrian Steel - Catrice Mirror Mirror



Shae Loves You More - Essie Fiji



Killing King Joffrey - OPI 18K Ginza Gold & OPI Red Shatter

Ik zou zo nog wel een tijdje door kunnen gaan... Waarom is nog niemand met kwalitatief goede Game of Thrones nagellakjes op de markt gekomen? Ik stem voor!

1 opmerking:

  1. Nice blog :-)
    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Van Haren; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR VAN HAREN GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen