maandag 19 mei 2014

Nagellak Stash

De liefde voor nagellak is een hele tijd geleden al begonnen. Als jong meisje (ik denk dat ik 10 of 11 was) kreeg ik met Kerst van mijn ouders een prachtige beautycase met nagellakjes in. Vervolgens was ik te druk met andere dingen (kamperen, rigoureus mijn haar afknippen, dat soort dingen) en vergat ik mijn geliefde lakjes en gooide ik ze zelfs weg. 
Maar de liefde was er nog steeds en is weer terug, misschien zelfs meer dan ooit! Door de ongelooflijke hoeveelheid drogisterijen hier in Amersfoort is het een sport de beste nagellak acties uit te zoeken.
Mijn nagellak voorraad is flink gegroeid! Ik moet bijna op zoek naar een nieuw opbergplekje, vol = vol! Een hele kleine greep uit mijn voorraad:
Mijn favorieten op dit moment, allemaal van Miss Sporty. De middelste is super zomers! Alhoewel Butterscotch van Sally Hansen (okergeel, achtergrond) scoort ook ontzettend hoog. Van links naar rechts: 3344, 3345 en 4033. Jammer hoor, zulke vrolijke kleurtjes en dan zonder namen...
Ultimate nudes van Catrice is hét nagellakje voor zakelijke aangelegenheden. Sollicitatiegesprekken enzo.  Links: Catrice Ultimate Nudes 02 Don't Tell Mademoiselle! en Rimmel London Lycra Pro 286 Oyster Pink.
Deze nagellak heb ik gekocht tijdens mijn stage in Londen. Ik vond het een typisch Engels kleurtje en is een leuk aandenken aan die tijd. Ciaté Purple Sherbet.
Something blue... Nee hoor, nog geen wilde trouw(feest) plannen! Ik vind het leuk om een tweetal kleuren te dragen (ringvinger een andere kleur) en met deze kleuren kan dat heel subtiel. Ook weer van Miss Sporty, v.l.n.r.: 4012, 4033 en 3296.  
 Mijn winter Essie collectie! Mooie winterkleuren, welke chique staan. Ik hou van het contrast tussen zomer en winter kleurtjes! V.l.n.r.  Master Plan (78), Power Clutch (105) en Vested Interest (274).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen