zaterdag 10 mei 2014

Rimmel Rita Ora 60 Seconds Nail Polish - don't be shy

De nieuwe Rita Ora lijn van Rimmel heb je vast al voorbij zien komen op de reclame. Ik was nieuwsgierig en aangezien Dirx een actie had op deze nagellak lijn heb ik de kleur "323 don't be shy" in mijn mandje gegooid. Want hoewel Etos deze actie ook had, was niemand van het winkelpersoneel er van op de hoogte en lagen er geen Rita Ora producten in de schappen. Jammer Etos!
Het enige verschil met de reguliere 60 seconds nail polish is het stickertje van Rita Ora op de dop. Voor de rest, same old, same old. Dat is prima: in het verleden was ik altijd positief over deze lakjes. 
De kwast is dus, zoals je misschien wel gewend bent bij deze nagellakjes, recht afgesneden. Dit werkt wat mij betreft prima, maar liever heb ik een iets rond afgesneden kwast. Dat werkt makkelijker bij de nagelriemen. Voor een goede dekking heb je twee laagjes nodig. 
De kleur vind ik niet heel erg bijzonder. Zeker, ik had nog geen felle kleur rose in mijn stash, dus het is een mooie toevoeging voor een leuke prijs. Zeker als je de kwaliteit van deze lak bekijkt. Maar andere merken hebben deze kleuren (tevens kijkend naar de andere lakken door Rita Ora) ook in hun lijn: Rita Ora lijn is niet heel erg origineel!

3 opmerkingen: